Οι μελέτες του σχετικές με την γένεση του σύμπαντος και των έμβιων όντων δείχνουν, άνθρωπο βαθυστόχαστο, επιστήμονα κύρους, βαθυγνώστη της Ελληνικής Μυθολογίας και ιστορίας ,που αγάπησε το κάλλος ,την σοφία, ήταν δυνατός και πιάνω από όλα γεμάτος αγάπη για τον συνάνθρωπο.
Απλός, χαμογελαστός, γεμάτος αγάπη…..
Eνας σύγχρονος ΣΟΦΟΣ πολίτης του πλανήτη ΓΗ .Ένας επιστήμονας παγκοσμίου κύρους ,σχετικά άγνωστος στη μικρή μας Λερο
Το βιογραφικό του είναι 7 σελίδες από την επιστημονική εργασία του σαν ερευνητής βιολόγος, λοιμοξιολόγος-καθηγητής ιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών και Παρισίου που κατέκτησε σειρά πανεπιστημιακών τίτλων και ειδικότερα. Γεννήθηκε στην Αίγυπτο 1943 και απεβίωσε το 2015 στην Αθήνα.. Σπούδασε στη Γαλλία δημόσια Υγεία(1971),Ιολογία και Βακτηριολογία (1973),έκανε ειδικές μελέτες στην Υγεία στο Πανεπιστήμιο εκεί και το 1976 κέρδισε τον τίτλο του Δόκτωρ της Κρατικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού και Δίπλωμα προχωρημένων σποδών στην γενική Ιολογία και Μικροβιολογία πάλι από τον Ινστιτούτο Παστέρ το 1980. Εργάστηκε στους τομείς της Έρευνας και της φαρμακολογίας .Έκανε μελέτες για το Προζακ, για την σχιζοφρένεια και για πολλά άλλα φάρμακα ( πρόληψη κατάθλιψης).
(Το Βιογραφικό του-έγραψε ο σεβαστός συμπατριώτης μας Ίων Μπελένης ,το αντέγραψα από τα , Λεριακά Νέα φ450/Ιουλιος-Αυγουστος 2015)
Βιβλίο Πρώτο
Η μελέτη αυτή είναι αφιερωμένη στον φιλόσοφο Εμπεδοκλή και κυρίως έχει να κάνει με την γένεση των έμβιων όντων όπως αυτή παρουσιάστηκε στους προσωκρατικούς φιλόσοφους και ιδιαίτερα στον Εμπεδοκλή που θεωρείται σαν σύνδεσμος ανάμεσα στο χθες και το σήμερα. Σκέψεις του χθες είναι πολύ κοντά στα θεωρητικά της Φυσικής του Σήμερα.
Μεταξύ των φιλοσοφικών κόσμων του ελληνικού πνεύματος της προσωκρατικής περιόδου βρίσκεται ο Εμπεδοκλής. Ήταν λίγο περισσότερο επηρεασμένος από την διονυσιακή και ορφική σκέψη και πράξη, αγγίζοντας το ανθρωπόμορφο στοιχείο με τις επιθυμίες του και τις ηθικές του αρχες μεσα σ ενα τακτικο,βιολογικο καιν στοιχειοιθετημενο κοσμο.Η παραδοση λεει οτι ο Εμπεδοκλης σπουδασε ιατρικη και ειχε μυηθει στα ορφικα μυστηρια στα νιατα του.Φαινεται οτι καταγοταν απο οικογενεια πολιτικων και ο ιδιος ανηκε ιδεολογικα στους δημοκρατικους και αναμιχθηκε ενεργα με την πολιτικη.
Ο Εμπεδοκλης σαν ανθρωπος της σκεψης αναφερεται σαν γιατρος,ποιητης,ρητορας και φιλοσοφος.Απο πολλους δοξογραφους και μελετητες περιγραφεται και σαν μαγος,τσαρλατανος ή και θεος.Εγραφε τα κειμενα του σε ποιητικο υφος και συνεθετε τους στιχους του,χρησιμοποιωντας την αναλογια και αναπλασσοντας τον μυθο ή το αρχαιο συμβολο με μονο σκοπο να εξηγησει τις αποψεις του για την προελευση των οντων.
O Εμπεδοκλης γεννηθηκε στο 490πχ στον Ακραγαντα της Σικελίας.Ο Ακραγαντας ηταν Ελληνικη αποικία που ειχα ιδρυθει τον 6ο αιωνα πχ.
Η προσωκρατικη σκεψη του 5ου αιωνα πχ αποτελειτο ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ απο τους Θαλης ο Μιλησιος,ο Αναξιμανδρος,ο Αναξιμενης και ο Ηρακλειτος ο Εφέσιος που αποτελουσαν τους ΙΩΝΕΣ και ΔΥΤΙΚΑ ο Ξενοφάνης,ο Εμπεδοκλης ο Ακραγαντινος και ο Παρμενιδης .
<<Τα τεσσερα ριζωματα των παντων ακου πρωτα
Ζευς λαμπερος,Ηρα ζωοδοτρια,Αιδωνευς ,
Και η Νηστις που δδακρυζοντας θνητο κρουνο αναβρυζει>> Αποσπασμα απο Εμπεδοκλη
Σ αυτο το αποσπασμα περιγραφει τα ριζωματα,που ειναι οι μοναδες ή τα στοιχεια που υπαρχουν αναλλοιωτα σε ολα τα οντα(ανθρωπους,αγρια ζωα,φυτα)και που ειναι Τεσσερα τον αριθμο.Ο εριθμος Τεσσερα ειναι θεμελιακος στην Πυθαγορεια σχολη,,ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ…
Ερμηνευοντας τα ριζωματα…ΖΕΥΣ=Φωτια,ΗΡΑ =πιθανως Γη,ΑΙΔΩΝΕΥΣ=πιθανως Αέρας,και ΝΗΣΤΙΣ=Νερο.
Σημερα η Συγχρονη Φυσικη το Συμπαντος ..μπορει να πει, οτι μετα το ΜΠΙΓΚ-ΜΠΑΓΚ ,ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΚΤΥΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ( ή Ριζωματων)τα πρωτονια,τα ηλεκτρονια,τα νετρονια και τα νετρινα…..
Ο Εμπεδοκλης…συνελαβε την βασικη αρχη της γενετικης,της μοριακης βιολογιας και της κληρονομικοτητας αντιλαμβανομενος τον κοσμο της βιολογιας οτι τα στοιχεια ή τα θεμελιακα μορια πρεπει να ειναι τεσσερα,….η ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ του πληροφοριακου κωδικα
Περασαν 25 αιωνες μετα τον Εμπεδοκλη και δικαιωθηκε πειραματικα οτι τεσσερις ειναι οι θεμελιακες νουκλεινικες βασεις ή μορια ή ριζωματα …..
Η Αδενινη(Α),η Θυμινη(Τ),η Γουανινη(G) και η Κυτοσυνη (C) που αποτελουν και ντα πληροφοριακα μορια του DNA…..
«Το κεντρικο ερωτημα που θετει ο Μιχαλης Ξυλινας με το παρον βιβλιο,μπορει να διατυπωθει ως εξης’’ εως ποιο βαθμο οι Προσωκρατικοι Φιλοσοφοι και ειδικωτερα ο Εμπεδοκλης ο Ακραγαντινος (περιπου 490-430πχ)οδηγηθηκαν σε επιστημονικα συμπερασματα που οδηγουν μεχρι και σημερα την αξια και το κυρος τους???Η απαντηση που δινεται ειναι συγκλονιστικη.Σε μια ολοκληρη σειρα ω συγχρονων θετικων επιστημων οπως ειναι η βιολογια ,η φυσικη,η ιαρικη,η αστροφυσικη ,τα συμπερασματα των προσωκρατικων ειναι ακομη επικαιρα και βαρυσημαντα.Γεφυρωνεται ετσι μια γνωσιακη αποσταση 25 αιωνων και καλλιεργειται το εδαφος για μια νεα θεωρηση των αρχαιων στοχαστων»Γιαννης Τσιαρας.Ομοτιμος Καθηγητης του παν/μιου Κρητης .
ΒΙΒΛΙΟ 2ο.1998 Εκδ Δωδωνη ISBN 978-960-248-949-9
Προμηθευς εν Τηλω (θεατρικο)
Το εργο αυτο ειναι βασισμενο στον Προμηθεα δεσμωτη του Αισχυλο.Ο Προμηθεας παρουσιαζεται εκφραστης της Ελληνικης τραγικοτητας –Απολλωνιος και συγχρονως Διονυσιακος.Απολλωνιος θα λαμψει σαν θεος φωτος με ολυμπιο στεφανο γεματος πλαστικοτητα,ενα αγαλμα ομορφιας και αρμονιας >Αλλα συγχρονως θα γεμισει την αιθουσα με βακχικη μουσικη και Διονυσιακο σπασμο και δονηση ,σπαραζοντας δαιμονισμενα σε επιθανατιο ρογχο..Ειναι φι λοσοφημενος επιστημονας,τεχνοκρατης,μηχανικος και χαρισματικος επαναστατης που μαχεται ενατιον της τραγικοτητας της μοιρας του ανθρωπινου γενους.Θελει να υψωσει τον ανθρωπο…..δημιουργωντας και παλι μια πεφωτισμενη δημιουργικη κινητηρια ολυμπια ταξη που θα παρεμβαλλεται μεταξυ των ουρανων και του ανθρωπου…..
Αποσπασμα απο τον διαλογο μεταξυ του Προμηθεα και του Κρατους (και Βια)….<<Θυσια και προσφορα στον βωμο της ανθρωπινης γενιας ειναι ο γηινος και αισθητηριακός σωματικος πόνος που με σουβλιζει και θα με συνοδευει β σ αυτο το δρομο της υλικης μου διαλυσης στο φλογερό μαγεμενο αιδοιο των Ωκεανίδων….Παρηγορια μου η αιωνιοτητα του λογου και η θεια βούληση που διεπει τα παντα με μετρο και λογικη……..>>(Σελ 46)
Για τις ανγκες του εργου εδωσε στις ανθρωπινες ταξεις τα παρακατω ονοματα….<<Οι ταξεις αυτες ειναι η ηγετικη ταξη του management (Ολυμπια,πριγκιπική,ελιτιστικη,ευγενων,η υπερανθρωπων ή θεανθρωπων) ή ψυχαναγκαστική θρησκευομενη ταξη του ελευσινιου χορου(που αντιστοιχει στην «εμπορικη ταξη»του Νιτσε,ή την μικροαστικη μπορζουαζία των ευσεβων θεοσεβουμενων θνητων )και τελος ο οχλος και οι κοινοι ανθρωποι του Τηλιακου χορου
Το φιλοσοφικο μηνυμα του Προμηθεα εν Τηλω συνοψιζεται ως εξης
-Ο ανθρωπος στον τεχνοκοσμο που δημιουργησε μπορει να ζησει ανετα με αξιοπρεπεια σ ενα κοινωνικο-πολιτικο περιβαλλον ισοτητας δημοκρατιας και δικαιοσυνης
..-Για να μεγαλουργησει το ανθρωπινο γενος πρεπει να διασφαλιζεται η ελευθερη ερευνητικη σκεψη και διανοηση για δημιουργικη αναπτυξη στον χωρο του πνευματος ,της φιλοσοσφιας ,της τεχνης και της τεχνο΄λογια…….
….Η ηγετικη και ιθυνουσα ταξη εχει την ευθυνη και υποχρεωση να διασφαλιζει εφ ενος την ισοροπία στο φυσικο και βιολογικο περιβαλλον του ανθρωπου αφ ετερου να προσφερει τα μεσα στην ανθρωπινη διανοηση για την επιτευξη ανωτερων δημιουργικων εργων….
(αδελφια και συντροφοι ,προλεταριοι,ειλωτες,σκλαβοι και τριτοκοσμικοι)
ΒΙΒΛΙΟ 3ο 2002 Εκδοσεις Δωδωνη ISBN 978-960-385-143-1
Αναστασια η Ροδίτισσα
Το εργο εξελισσεται στο Νοσοκομειο της Αγ Αικατερινης στη Ροδο. .Ετος 1522.Κεντρικο προσωπο η Αναστασια ,κορη σκλαβων Ροδιτων που ανηκαν στον φρουραρχο ή διοικητη του Καστρου που ηταν ιπποτης του Ταγματος.200.000 Οθωμανοι πολιορκουν την Ροδο που αμυνόταν με 7.000 ιπποτες και Ροδιτες..Η Μαχη ανιση.
«Το εργο διαδραματιζεται στο χειρουργειο του νοσοκομειου οπου η νοσοκομα Αδελφη Αναστασια,λιγο πριν της πτωση της Ροδου, αγκαλιαζει τα δυο ομορφα κι αξιαγαπητα παιδια της με μητρικη στοργη, τα φιλησε και σταυρωνοντας τα μετωπα τους ,ενω εκεινα εκλαιγαν τ αμοιρα,τα ξεγραμμενα ,με το μαχαιρι η αλυγιστη γυναικα τα σφαξε και ως σπαρταρουσανε πια και εβγαινε μαζι με το αιμα και η ψυχη τους ,μ οτι αλλο ειχε αγαπητο ,σε φωτια, γερα αναμμενη τα ριξε ,για να μην πεσουν (ελεγε)στου εχθρου τα χερια ,ζωντανα ή πεθαμενα ,τα κορμια τους….Ορμωντας εναντια στους εχθρους ,η εξοχη πολεμιστρα,η ηρωιδα που αξιζει η μνημη της να μεινει στους αιωνες γενναιοτατα πολεμωντας επεσε»
Αποσπασμα σαν επιμυθιον…Ο πατινιωτης Γιατρος προς την νεκρη Αναστασια ..<<Μακαρι ναχα την πιστη σου και την δυναμη σου.Δεν εχει σημασια τι πιστευεις τωρα ή τοτε,σημασια εχει η δυναμη της πίστης σαν Βουλή Προαιώνια….>>
ΒΙΒΛΙΟ 4ο Εκ Ιούλιος Καίσαρ και Παρθενόπη εν Φαρμακονήσω
ISBN: 978-960-8294-76-9
Το βιβλιο αυτο εξεδοθη,μετα θανατο του συγγραφεα, το 2017 απο τους οικειους του και κυκλοφορει απο τον εκδοτικο οικο Νοηση.
Φανταζει να ειναι ενα ιστορικο συγγραμμα,στηριγμενο στην παιχμαλωσια και παραμονη του Ιουλιου Καισαρα ,το ετος 87 μχ,στο Φαρμακονησι,απο πειρατες (Πλουταρχος ,Βιος Καισαρα,κεφ 1,τμ 7)
Στην πραγματικοτητα ειναι μια φιλοσοφικη θεωρηση της γενεσης των εμβιων,των συμπαντων,των θρησκειων,του ερωτα …Ενας υπεροχος στοχασμος στηριγμενος στον γεγονος αιχμαλωσιας του Ιουλιου Καισαρα (πραγματικος) και της Παρθενοπης(Μυθικο προσωπο,γεννημα της φαντασιας και της γραφιδας(?).Ιστορικα τεκμηριωμενος αυτος της ιστοριας της Ευρωπης χαράκτης….Ηπαρθενοπη διαττοντας αστερας,κορη,πενταμορφη,μοναδικο πνευμα,ασκληπιαδα,Μουσικη και τεχνη,Φιλοσοφια και Μαθηματικα..Ενσαρκωση αρμονιας πνευματος και σωματος.
Οι φιλοσοφικοι τους διαλογοι ξεκινουν απο τον Μεσσια
.Παρθενοπη<<Απο την γενεση του κοσμου ο ανθρωπος κανει προμηθεικο αγωνα.Οι αγγελοι διδαξαν την φωτια και την μεταλλουργια στον ανθρωπο.Ο μεσσσιας (Γιαχβεχ-Ιουδαικη αντιπληψη)λαμπερος διαφανος,καθαρος πλημμυρισμενος απο αγαπη για τον μας,για τον λαο το λαο μας και για ολους τους ανθρωπους .Θα δικασει και θα τ τιμωρησει την αδικια ,τηξν αμαρτια……>>Σελ 72
Ιουλιος<<… Η Δοξα της Ρωμης βασιζεται στις θρησκευτικες ιδεες που σφυρηλατουν τη συνοχη.MosMajorum..υπεισερχεται στην αγωγη μας,που ειναι η εξασκηση σους κανονες της σωστης συμπεριφορας.Γιατι υπαρχει μια αγωνιστικη ηθικη ,πουεπιτρεπει τη συμφιλιωση του ενδοξουπαρελθοντος ,τη δομη του παροντος και την ενοραση του μελλοντος…>>σελ78
Περνανε στον Σωκρατη και την απολογια του…Συνεχιζουν σε ενα ερωτικο συνταιριασμα …με τα Αγια και τα Μυστηρια..Θιασος ζωης¨-γεννησης και θανατου,ολοκληρωση,Ενοτητα χωρου,μουσικης,εμβιων,ουρανιων,μετουσιαση μεσα στον λογο και την μουσικη….Ενωση θεου και σωματος ανθρωπου
Παρθενοπη<<..στην αρχη σχηματιστηκε ο σωληνοειδης πορος,η υλη ομως των παντων ηταν ταραγμενη και αδιαφοροποιητη,…επειτα γεννηθηκε καποιος που τακτοποιουσε τας παντα,…επειτα εγινε ενας πορος και οταν διαμορφωθηκε αυτος ο πορος,
Διαγραφηκε το τεκμωρ….>>Αλκμαν,Σπαρτιατης ποιητης
πορος=διαδρομος,περασμα
τεκμωρ=αντικειμενικος σκοπος,αποδεδειγμενο τερμα Σελ 114
Ιουλιος<<…Ερωτα δυνατε αυτη ειναι η εντελεια της ολοκληρωσης των παντων,το προσμενομενον
Τεκμωρ,ενδελεχεια της ζωης.Η ζεστη ασαλευτη Γαια.Παρθενοπη αγαπη μου,σφιξε με….>>>Σελ 137
Ο Ιουλιος Καισαρ απελευθερωθηκε και συνεχισε με αποφασιστηκοτητα και πιστη στα Ρωμαικα πατρια,,ευαισθησια στο ωραιο,στην αισθησιακη και συναισθηματικη σφαιρα…δημιουργωντας την ιστορια της Ευρωπης…..
Η Παρθενοπη γυρισε στην Αλεξανδρεια και συνεχισε το εργο της Ασκληπιαδας,εγραφε και διαλογιζοταν….Ξεχαστηκε….
Περασαν οι αιωνες…..<<Ο Σφαιρος παντα στο ιδιο σημειο,στο κεντρο των παντων…μεταξυ των δυο αντιθετων καταστασεων,για παντα εν δικαιοσυνη…..το ενα των απιαστων εξισεων,που εξηγουν ολα τα συμβαντα ,παλαια και νεα,το αλλο των υλικων διαστασεων,της φωτιας ,του νερου,της γης και του Αϊδωνέα.>> Σφαιρος =Τελειος
Το Βιβλιο αυτο συγκλονιστικο καταληγει μια κραυγη απογνωσης προς καθε ελευθερο νου….
Στο Φαρμακονησι και απεναντι στα Διδυμα ελληνες και Τουρκου στρατιωτες ,ειναι ετοιμοι να πολεμησουν για τις σημαιες του….φορωντας τις ιδιες στολες,κρατωντας τα ιδια οπλα,εχοντας τα ιδια αφεντικα,στα ιδια χωματα και στις ιδιες θαλασσες μεγαλωμενοι…Γιατι??Για τη σημαια,για τη θρησκεια,το θεο…..Γιατι?? Την ιδια μερα παιδια,μαναδες,ρακενδυτοι,καταβρεγμενοι……Σομαλοι,Αφγανοι,Αφρικανοι,Παλαιστινιοι ή αλλοι ζητουν ασυλο,δουλεια,ψωμι,την γη της επαγγελιας…Δεν εχουν χαρτια..ειναι σκλαβοι…Θα τους παρουν στα σκλαβοπαζαρα και θα δουλευουν σκληρα….στις χωρες της Δημοκρατιας….και πισω στην πατριδα τους οι αλλοι δουλεμποροι θα περιμενουν καθε μηνα το μηνιατικο απο την σκλαβια του λαθρομεταναστη…..
Βιβλιο 5ο ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΓΕΝΝΗΣΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ –ΠΛΡΗΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ-
ΕΚΔΟΣΕΙΣ Lulu.com (7 April 2013) ISBN-13 : 978-1300802112 (Εως 2013- 4 ΕΚΔΟΣΕΙΣ)
Το Βιβλίο ,συμπληρωνει τους στοχασμους και τα συμπερασματα του απο προηγουμενη μελετη του(1996 εκδοσεις Δωδωνη) με τιτλο <<Η προσωκρατικη φιλοσοσφία και οι η συγχρονες φυσικες επιστημες –ο Εμπεδοκλης σαν συνδεσμος>>, εγκαινιάζει μια νέα θεωρία της δημιουργίας Σύμπαντος που προσομοιώνει τις πρόσφατες εξελίξεις στη Φυσική και στοχεύει στην απόδειξη ενός νέου δημιουργικού μοντέλου. Προτείνει μια νέα εξήγηση για τις συνθήκες πριν από το Big Bang. Το προτεινόμενο μοντέλο βασίζεται σε μια αυτόματη εκκίνηση χωρίς τίποτα και δεν απαιτεί παρέμβαση. Ένας άπειρος αριθμός Σύμπαντων δημιουργείται από μια κατάσταση χωρίς πεδία, συναρτήσεις, μεταβλητές ή άλλες ιδιότητες, εκτός από την αναπήδηση από ένα εικονικό σε πραγματικό σωματίδιο. Κάθε εικονικό σωματίδιο που μπορεί να αναπηδήσει σε πραγματικό και να ξεκινήσει μια εξελικτική διαδικασία είναι συμβατό με αποδεδειγμένες άυλες ιδέες.
Το βιβλίο εγκαινιάζει την έννοια μιας κατάστασης που ορίζεται ως “πέρα από” που δεν έχει καμία μεταβλητή ή άλλη ιδιότητα, τη δυνατότητα να αναπηδά εικονικά σωματίδια σε πραγματικά. Αυτή η κατάσταση επεκτείνεται στο φαινόμενο Casimir και στην αρνητική ενέργεια που δημιουργείται. Ο συγγραφέας προτείνει τη χρήση της έννοιας του στην κατασκευή νανοτεχνολογίας σε ένα κυκλοτονικό μοντέλο αρνητικής πίεσης Casimir που στοχεύει στην παραγωγή ενέργειας.
Οι ιδέες καθορίζονται με την ανίχνευση της ανατομίας και της φυσιολογίας του νου, την υς….ανάλυση άυλων εννοιών και τη διερεύνηση αφηρημένων πλατωνικών αφηρημένων εννοιών στη σύγχρονη επιστήμη. Ο συγγραφέας συνδέει τις άυλες πλατωνικές ιδέες με την κατάσταση «πέρα από» και τις επιπτώσεις που προκύπτουν από μια τέτοια συνύπαρξη.
Περαιτέρω, με βάση τις γενετικές πληροφορίες κατά τη σύλληψη προτείνεται ένα μοντέλο που εξηγεί την αθανασία.(Σχολιο του ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ)
Συνοπτικα.Τα βιβλια 1 και 5 ειναι μελετες με υψηλο επιστημονικο επιπεδο και απαυθυνονται σε μελετητες –ερευνητες .Τα βιβλια 2,3,4 ειναι θεατρικα εργα απο την ιστορια του ανθρωπου και ειναι απολυτα αναγνωσιμα και απο το μεσο ελληνα αναγνωστη.Συστηνονται ανεπιφυλακτα προς καθε αναγνωστη.Μπορειτε να τα αγορασετε απο τα βιβλιοπωλεια του νησιου μας,απο διαφορους εκδοτικους οικους ή να τα δανειστειτε απο την δημοτικη μας βιβλιουθκη.
Περισσοτερα για τον Μιχαλη ΞΥΛΙΝΑ μπορειτε να βρειτε
1/Λεριακα ΝΕΑ
Φ 450 Αρθρο της Ολυμπίας Καραγιωργα
Ιδιο Βιογραφικο σημειωμα απο Ιωνα Μπελλενη
Φ462 Παρουσιαση του βιβλίου του Ιουλιος Κξαισαρ και Παρθενοπη εν Φαρμακονησω
Φ31/5/2011 Αρθρο <<για μια Λερο προτυπο καθαρου νησιου και περιβαλλοντικου σεβασμου>>
Φ Αυγουστος /201 Αρθρο <<Αραβική Αναγεννηση >>
Αδμοσιευτο ……
Λιγες Σκεψεις.Ο Μιχαλης Ξυλινας εγραψε τα παραπανω σε μια περιοδο 1978-2015=37 ετων ,σταθερος στις ανθρωπιστικες του αποψεις .Αγαπη για τον Ανθρωπο (Αναστασια η Ροδιτισσα),αγαπη για την Δημοκρατια (Ο Προμηθευς εν Τηλω),Αγαπη για τον ερωτα και την ζωη (Ιουλιος Καισαρας).Λατρης της Αρχαιας Ελλαδας χρησιμοποιει ως βαση για την τεκμηριωση των αποψεων του τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους της Προσωκρατικης φιλοσοφικης περιοδου και κυριως του Εμπεδοκλη καθως και Λατινων η Εβραιων ιστορικων .Βαθυς γνωστης των Ελληνικων και οχι μονο μυστηριων και των θεοσοφικων συστηματων.Βαθυτατος ομως γνωστης και της Δημιουργιας.Γιατρος Δημοσιας Υγειας,βιολογος,λοιμοξιολογος και Μεγαλος στοχαστης .Φιλος του αλλου Μεγαλου στοχαστη Γιαννη Τζαβαρα-καθηγητη στο Πανεπιστημιο Κρητης ,και λατρη της Εμπεδοκλειας Φιλοσοφιας.(περισσοτερα στοιχεια γι αυτον στην ιστοσελιδα του και σε πολλες δημοσιευμενες μελετες του,βιβλια και αρθρα)
Ο Αειμνηστος Ξυλινας αγαπησε την Λέρο.Καποια αρθρα του δημοσιευθηκαν στα Λεριακα Νεα.Κατα φερα και βρηκα ενα αδημοσιευτο αρθρο του σχετικα με τις προοπτικες της Λερου.Ευχαριστω τον αγαπητο μας συμπατριωψτη Μιχαλη Κοντραφουρη που το φυλαξε το χρονια.Παρα το γεγονος οτι γραφτηκε το 2014 παραμενει επικαιρο .
ΥΣ.<<Αγαπητε Φιλε Μάικ .,το αποκομμα της εφημεριδας απο τα ‘ΚΑΤΟΧΙΚΑ’ που μου εδωσες,λιγο πριν τον θανατο σου, σχετικα με την εκτελεση του αδικοχαμενου ξαδελφου σου,αντιφασιστα-αντιστασιακου ΑΥΡΗΛΙΟΥ ΒΑΡΚΑΔΟΥ,το 1943 απο τους Γερμανους κατακτητες,στη Αθηνα γνωστοποιηθηκε στο Δημο μας με προταση, για να τιμηθει αναλογως>>
ΥΣ 2 Δημοσιευτηκε στα ΛΕΡΙΑΚΑ ΝΕΑ Φ486 ΚΑΙ 487 (7-8 ΚΑΙ 9-10/2021)
Ερευνα –παρουσιαση απο Χρηστο Καρπαθάκη